EWALUACJA WEWNĘTRZNA
- Ewaluacja wewnętrzna 2010/2011
- Ewaluacja wewnętrzna 2011/2012
- Ewaluacja wewnętrzna 2012/2013 – Przedszkole
- Ewaluacja wewnętrzna 2012/2013 – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
- Ankiety: Ankieta do rodziców: cz.1, cz.2
- Ankiety: Ankieta do dyrektora: cz.1, cz.2
- Ewaluacja wewnętrzna 2013/2014
– Raport ewaluacyjny: Wymagania wobec przedszkoli. Wymaganie 3. Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej
– Raport ewaluacyjny: Ewaluacja wymagania 4. Uczniowie są aktywni.
– Raport ewaluacyjny: Ewaluacja wymagania 5. Respektowane są normy społeczne - Ewaluacja wewnętrzna 2014/2015
– Raport ewaluacyjny: Ewaluacja wymagania 5 – respektowane są normy społeczne
– Raport ewaluacyjny: Ewaluacja wymagania 9 – rodzice są partnerami szkoły i placówki
– Raport ewaluacyjny: Ewaluacja wymagania 1 – przedszkole realizuje koncepcję pracy ukierunkowaną na rozwój dzieci - Ewaluacja wewnętrzna 2015/2016
– Raport ewaluacyjny: Przedszkole wspomaga rozwój dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji
– Raport ewaluacyjny: Szkoła wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji – szkoła podstawowa
– Raport ewaluacyjny: Szkoła organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników egzaminu gimnazjalnego oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych – Gimnazjum - Ewaluacja wewnętrzna 2016/2017
– Raport ewaluacyjny: Przedszkole kształtuje właściwe postawy i zachowania dzieci. - Ewaluacja wewnętrzna 2017/2018
– Raport ewaluacyjny – Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej. - Ewaluacja wewnętrzna 2018/2019
– Raport ewaluacyjny – Przedszkole współpracuje ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju.
– Raport ewaluacyjny – Szkoła współpracuje ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju. - Ewaluacja wewnętrzna 2019/2020
– Raport ewaluacyjny – Stosowane metody i formy pracy są dostosowane do potrzeb i możliwości dzieci w przedszkolu i sprzyjają ich rozwojowi.